طراحی سایت تهران اراک کاملا حرفه ای

ساخت وبلاگ

آشنایی متد های  مشخص کردن قیمت آموزش تعمیرات لپ تاپ بصورت اینترنتی


موسسه پارسه دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات کامپیوتر را با بهترین کیفیت برگزار می کند.

مقاله های آموزشی جهت یادگیری بیشتر
لپ تاپ چیست ؟
رایانه کیفی یا لپ‌ تاپ (به انگلیسی: لپ تاپ)، کوچک و تقریباً سبک گفته می‌شود. وزن آن معمولاً بین ۱ تا ۷ کیلو است که به‌اندازه و مواد مصرف شده در ساخت آن بستگی دارد. این رایانه کوچک‌تر از رایانه‌های رومیزی است و می‌تواند با یک باتری کارکند و یا از یک آداپتور AC/DC خارجی تغذیه شود. بسیاری از آن‌ها چند سلول ۳ ولت دارند که در اجرای عملکرد ساعت و دیگر فرآیندها در هنگام قطع برق مفید است. لپ‌تاپ‌ها به طور کلی دارای همان اجزایی هستند که در یک رایانه رومیزی وجود دارد ولی با این تفاوت که تا جای ممکن از وزن و اندازه آنها کاسته شده‌است. لپ‌تاپ‌ها دارای صفحه نمایش بلور مایع هستند و چند طرح حافظه درآن‌ها برای RAM در نظر گرفته شده‌است. لپ‌تاپ‌ها دارای یک صفحه کلید سرخود هستند و یک ماوس نیز روی صفحه زیرین آنها وجود دارد ولی می‌توان صفحه‌کلید و ماوس خارجی و جداگانه نیز به آنها متصل کرد. لپ تاپ ها در انواع مختلف ساخته شده اند. و خریداد با توجه به کاری که با لپ تاپ می خواهد انجام بدهد آن ها را خریداری می کند.

موسسه پارسه دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات کامپیوتر را با بهترین کیفیت برگزار می کند.
عمر مفید لپ‌ تاپ چقدر است؟

تصور كنید‌، برای انجام امور روزمره‌، تكمیل فرم استخدام از طریق اینترنت، تهیه یك گزارش مهم، یا چك كردن صورتحساب بانكی خود زمان كوتاهی فرصت دارید و ناگهان لپ‌تاپ شما روشن نمی‌شود. چه می‌كنید؟

از هر روش ممكن برای به كار انداختن آن استفاده می‌كنید؟ دست به دامن دوستان و آشنایان كه تخصصی در این زمینه دارند می‌شوید ؟یا با مشت و لگد به جان لپ‌تاپ بیچاره می‌افتید؟ شاید هم فكر كنید لپ‌تاپ شما عمر خود را كرده و باید به فكر تهیه یك لپ‌تاپ جدید باشید. این تصمیم وقتی لپ‌تاپ شما بیش از دو سه سال رفیق گرمابه و گلستانتان باشد و دست بر قضا گارانتی آن هم تمام شده باشد، یا اینكه اصلا گارانتی نداشته باشد حالت جدی‌تری به خود می‌گیرد. زیرا در این صورت باید هزینه تعمیر لپ‌تاپ و تامین قطعه را از جیب مبارك بدهید.

اینجا است كه برای دلداری دادن به خود هم فكر كنید، به هرحال هر كالایی طول عمری دارد و باید قدیمی‌ها یك روز جایشان را به تازه واردها دهند.

اكثر كاربران لپ‌تاپ تصور می‌كنند‌، تا هر زمانی لپ‌تاپشان از عهده انجام وظایف خود برآید می‌توان بر آنها برای انجام امور مختلف تكیه كرد. اما این تصوری اشتباه است و لپ‌تاپ‌ها ممكن است زمانی كه بیشتر از هر زمان دیگر به وجودشان نیاز دارید‌، دست شما را در پوست گردو بگذارند. پس بهتر است قبل از اینكه درگیر دردسرهای تعمیر دستگاه و بازیابی اطلاعات و تامین قطعه و ... شوید به فكر چاره باشید.
موسسه پارسه دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات کامپیوتر را با بهترین کیفیت برگزار می کند.
كارشناسان و فعالان بازار معتقدند طول عمر یك دستگاه تحت تاثیر عوامل مختلفی چون، نحوه استفاده، ورود تكنولوژی‌های نوین و مدل‌های مبتنی بر تكنولوژی‌های جدید و عوامل دیگری از این دست متفاوت است. ولی به طور میانگین عمر مفید یك لپ‌تاپ دو تا سه سال تخمین زده شده است. البته لپ‌تاپ‌های برخی از برندها مانند اپل طول عمر بیشتری نسبت به برندهایی نظیر لنوو، اچ پی، دل و... دارند.

البته این نكته را در نظر داشته باشید كه شركت‌های عرضه كننده هر كدام بنا بر حساسیتی كه روی برندی كه عرضه می‌كنند دارند طول عمر لپ‌تاپ‌هایشان را بالاتر از سایر برندها اعلام می‌كنند.ولی اكثر كارشناسان طول عمر لپ‌تاپ را دو تا سه سال تخمین زده‌اند و می‌گویند ممكن است خرابی یك قطعه در نگاه اول به معنی پایان یافتن عمر یك لپ‌تاپ نباشد. ولی عدم یافتن قطعه در بازار‌، به دلیل عرضه مدل‌های جدید كه بر تكنولوژی‌های نوین مبتنی هستند خط قرمزی روی ادامه حیات لپ‌تاپ می‌كشند.

برخی از فعالان بازار نیز معتقدند لپ‌تاپ‌های برخی از برندها كه مدت گارانتی آنها از طرف شركت‌های عرضه‌كننده تنها یك‌سال است، عمر مفید كمتری نسبت به سایر برندها كه از خدمات پس از فروش سه ساله بهره‌مندند دارند. به عنوان مثال یكی از فعالان بازار ادعا می‌كند برخی از لپ‌تاپ‌های لنوو،اچ پی و دل عمر مفیدی در حد یك سال دارند كه البته عرضه كنندگان این لپ‌تاپ‌ها نسبت به این موضوع واكنش نشان می‌دهند.

خطراتی كه جان لپ‌تاپ را تهدید می‌كنند

بر اساس اعلام كلانتری، یكی از فعالان بازار كه دستی بر كار تعمیر لپ‌تاپ نیز دارد، مهم‌ترین قطعه‌ای كه بر افزایش یا كاهش طول عمر لپ‌تاپ تاثیر می‌گذارد باتری لپ‌تاپ است و معمولا بیشتر لپ‌تاپ‌هایی كه دچار این مشكل می‌شوند باید نسبت به خرید باتری جدید اقدام كنند كه هزینه خرید باتری بین 50 تا 200 هزار تومان است. حال تصور كنید باتری لپ‌تاپ مذكور در بازار موجود نباشد. این به معنی این است كه لپ‌تاپ شما تبدیل به pc شده است و عمر آن به عنوان یك رایانه همراه به پایان رسیده است.

محسن بهنامی ‌یكی از فعالان بازار نیز با اشاره به این نكته كه آسیب باتری و آداپتور لپ‌تاپ مهم‌ترین مشكلی است كه كاربران لپ‌تاپ با آن مواجه می‌شوند گفت: گاه نیز كارت گرافیك دستگاه دچار مشكل می‌شود كه تعویض كارت گرافیك هزینه‌ای حدود 100تا 150 هزار تومان روی دست كاربر می‌گذارد. به گفته وی البته برخی از تعمیركاران برای كاهش هزینه كارت گرافیك آسیب دیده را مجددا تعمیر می‌كنند و از آن استفاده می‌كنند كه تعمیر كارت گرافیك هزینه‌ای حدود 70 تا 80 هزار تومان دارد .ولی پس از مدتی این قطعه مجددا دچار ایراد می‌شود و بهتر است از اول برای خرید كارت گرافیك اقدام شود. به گفته وی آسیب پردازنده و مادربورد هم ایراد دیگری است كه سلامت لپ‌تاپ‌ها را تهدید می‌كند كه در صورت آسیب‌دیدگی این قطعه باید حدود 300 تا 400 هزار تومان هزینه شود.
موسسه پارسه دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات کامپیوتر را با بهترین کیفیت برگزار می کند.

برای معرفی آموزش تعمیرات کامپیوتر بروید

طراحی سایت تهران اراک کاملا حرفه ای...
ما را در سایت طراحی سایت تهران اراک کاملا حرفه ای دنبال می کنید

برچسب : آموزش تعمیرات,لپ تاپ,کامپیوتر, نویسنده : خلیل y5tgrwewred بازدید : 83 تاريخ : جمعه 16 شهريور 1397 ساعت: 19:40

کاندوم تاخیریخرید کاندوم تاخیری برای لذتی طولانی تر در رابطه

انزال زودرس یا ارگاسم زود هنگام از جمله مشکلات شایع زناشویی در مردان میباشد. میزان شیوع این مشکل در حالات و شرایط مختلف، متفاوت است ولی به طور میانگین از هر 3 مرد، 1 نفر دچار انزال زودرس است و یا در روابط زناشویی و زناشویی خود چندباری آن را تجربه کرده است. قبل از آنکه بخواهیم به دلایل رخداد انزال زودرس بپردازیم لازم است بدانیم که تعریف ارگاسم زودهنگام چیست؟
تعریف انزال زود هنگام :

برای انزال بیشتر مقاله کاندوم تاخیری را بخوانید .
انزال زود هنگام به موردی گفته میشود که عمل رسیدن به ارگاسم به طور غیر ارادی طی فعالیت زناشویی و رابطه زناشویی بلافاصله یا بعد از مدت اندکی پس از دخول با کمترین میزان تحریک رخ دهد. در بعضی مواقع انزال قبل از دخول و طی معاشقه رخ میدهد که این مورد نیز در گروه انزال زودرس قرار میگیرد.پیشنهاد ما استفاده از کاندوم تاخیری است .


در نتیجه ممکن است میزان رضایت طرفین از رابطه زناشویی به شدت کاهش پیدا کند و باعث بوجود آمدن استرس و عصبانیت شود که مشکلات بعدی را در پی خواهد داشت. همانگونه که گفته شد، انزال زودرس از دسته ی شایعترین اختلالات زناشویی در مردان است و ممکن است هر مردی در مرحله ای از زندگی با این مشکل مواجه شود.

انزال زودرس و درمان آن
دلایل و عوامل انزال زودرس چیست؟

در بیشتر موارد، عامل بخصوص و شفافی برای این مشکل یافت نمیشود. با افزایش سن و تجربه ی زناشویی، فرد به تاخیر انداختن ارگاسم (اوج لذت زناشویی) را فرا میگیرد. ارگاسم زودهنگام بیشتر در میان زوج های جوان و در شرایط خاصی مشاهده میشود، برای مثال در مواقعی که فاصله ی بین دو نزدیکی زیاد شود احتمال بروز این حالت افزایش میابد. (خرید کاندوم تاخیری را تجربه کنید)

عوامل روحی و روانی نظیر عصبانیت، استرس، احساس گناه و یا افسردگی از دیگر مواردی هستند که میتوانند فرد را دچار این مشکل کنند. عامل دیگر این مشکل میتواند با اختلالات پزشکی نظیر مشکلات هورمونی، وجود آسیب در ارگانهای تناسلی و ادراری و یا عوارض جانبی داروهایی خاص در ارتباط باشد.
نشانه های انزال زودرس چیست؟

مهمترین نشانه ی بیماری، عدم کنترل فرد در انزال است که سبب میشود بلافاصله بعد از دخول آلت و یا پس از گذشت مدت زمان اندک (حدود 1 تا 3 دقیقه) بعد از شروع نزدیکی فرد به ارگاسم برسد. این نوع انزال با کمترین تحریک و برخلاف میل طرفین رابطه بوقوع می پیوندد.

برای اینکه پزشک شما بتواند تشخیص درستی بدهد به تاریخچه ای از فعالیتهای زناشویی شما نیاز خواهد داشت. آزمایشات جسمانی و همچنین صحبت با شریک زناشویی شما از دیگر گزینه هایی هستند که پزشک برای یافتن علت مشکل از آنها کمک میگیرد.

با توجه به این مساله که رخداد انزال زودرس میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد، پزشک شما ممکن است برای شما آزمایشاتی تجویز کند تا بتواند احتمال اختلالات تناسلی و وجود بیماریهای خاصی را که میتوانند باعث این مشکل شوند، رد کند.

استفاده از کاندوم تاخیری
چطور میتوان انزال زودرس را درمان کرد؟

در بیشتر مواقع، مشکل بدون نیاز به دارو و یا اقدام خاصی و با گذشت زمان برطرف خواهد شد. تمرین تکنیکهای آرامش بخش و ریلکسیشن و یا بهره گیری از شیوه های پرت کردن حواس (فکر کردن به چیزهایی غیر از رابطه ی زناشویی) میتواند باعث به تاخیر انداختن انزال شود.

در صورتی که شما از نوشیدنی های الکلی استفاده میکنید و یا سیگار ( تنباکو و محصولات مشابه) میکشید با کنار گذاشتن آنها و یا کاهش میزان مصرف، میتوانید به رفع مشکل انزال در خود کمک کنید.

در برخی شرایط لازم است شما با شریکتان تکنیکهای خاصی را برای رفع مشکل بکار بگیرید و آنها را تمرین کنید. این تکنیکها میتوانند شامل شناسایی و کنترل عاملی باشند که به احساس ارگاسم منجر میشود و یا عامل محرک را کند و یا متوقف میکند.






























فروش کاندوم تاخیری در اکثر داروخانه ها قابل خرید است اما اگر با مشکل کم رویی مواجه هستید کافی است به سایت ما یعنی منتوشاپ مراجعه کنید و به صورت اینترنتی و حتی ارزان تر از داورخانه (به دلیل خرید مستقیم از کارخانه) تهیه کنید .

طراحی سایت تهران اراک کاملا حرفه ای...
ما را در سایت طراحی سایت تهران اراک کاملا حرفه ای دنبال می کنید

برچسب : کاندوم تاخیری, نویسنده : خلیل y5tgrwewred بازدید : 94 تاريخ : چهارشنبه 7 شهريور 1397 ساعت: 19:14